czwartek, 27 sierpnia 2015

~ Drag me down ~

                                                       [KLIK]

-Harry! Gdzie Ty mnie ciągnięsz noo! -krzyczała zdenerwowana dziewczyna.
-To jest niespodzianka Słońce. - uspokajał Hazza.
-Eh...ale ja jestem tak bardzo ciekawa..
-Kotek wytrzymaj, ok?
-No dobrze..
Z okazji 1 rocznicy ich związku Harry postanowił zabrać swoją ukochaną na lodowisko. Gdy dotarli na miejsce dziewczyna padła z wrażenia. Nie spodziewała się tego po nim. Hazza jest zwykle zabiegany, wiecznie tylko trasy koncertowe, a tu taka niespodzianka.



-Jeju kocham Cie! Jesteś najlepszy!-powiedziała, po czym po jej twarzy spłynęła łza szczęścia.

-Ja Ciebie też mocno kocham. -oznajmij odwzajemniając jej uczucia.
-Ale jest jeden problem...ja nie umiem jeździć.
-Co za problem? Nauczę Cię.
-Kochany, ja nie przypuszczałam...j-ja myślałam, że idziesz na próbę z chłopakami...
-Alex, w tak ważny dzień miałbym iść na próbę? Głupiutka, chłopaki poczekają, to Ty jesteś dla mnie najważniejsza!
Dziewczyna nic nie odpowiedziała, tylko od razu się do niego przytuliła i uroniła kolejne łzy na jego ramieniu. W końcu poszli na lodowisko. Były wzloty i upadki, ale po dosłownie 15 minutach dziewczyna stanęła na nogi i kuśtykała, będąc cały czas oparta o swojego chłopaka.
-Puszczam!
-NIE! Harry, proszę!
-No widzisz jak ładnie beze mnie śmigasz!
-Tracę kontrolę, HARRY!
Alex upadłaby gdyby nie szybka interwencja chłopaka. Reanimował ją gwałtownym przytuleniem od tyłu.Po paru godzinach jazdy na łyżwach Harry zaprosił ukochaną do restauracji. Wypili kawkę i zjedli pyszną szarlotkę, po czym dziewczyna rzekła:
-To był jeden z najlepszych dni w moim życiu, dziękuję za wszystko! Kocham cie bardzo!-powiedziała wzruszonym głosem.
-Cieszę się, że Ci się podobało. Obiecuję, że będę spędzać z Tobą więcej czasu.
Harry odprowadził ją bezpiecznie pod sam dom. Przytulili się, pocałowali i poszli każdy w swoją stronę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz